Telewizja2013-07-12
3

HBO i Canal+ najpopularniejszymi kanałami premium w Polsce

W czerwcu 2013 roku wśród kanałów premium najchętniej oglądana była stacja HBO - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Niemal identyczny wynik odnotowała stacja Canal+.

Najpopularniejszym kanałem premium Grupy Canal+ w zeszłym miesiącu był Canal+, którego średni udział wyniósł 0,20 proc., po wzroście względem czerwca 2012 roku o 98,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Stacja ta jako pierwsza prezentuje nowe filmy w rodzinie kanałów Canal+.

Drugą pozycję zajął kanał Canal+ Film, którego średni udział w analizowanym okresie zwiększył się o 59,34 proc. i ostatecznie wyniósł 0,15 proc.

Na ostatnim miejscu podium ulokowała się stacja Canal+ Sport, której udział w zeszłym miesiącu wyniósł ponad 0,10 proc. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. był on wyższy o 151,22 proc.

Tuż za podium uplasował się Canal+ Family, którego średni udział również wyniósł prawie 0,10 proc. Stacja ta nadaje od 5 kwietnia 2013 roku i zastąpiła stację Canal+ Weekend. Nadaje ona wybrane filmy oraz zawody sportowe, w tym prawie wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy. Z kolei średni udział Canal+ Weekend w czerwcu ub.r. wyniósł tylko 0,001 proc.

Oczko niżej znalazł się nowy kanał Canal+ Film 2, który rozpoczął nadawanie 5 kwietnia 2013 roku, a Nielsen Audience Measurement jego oglądalność mierzy od maja br. W analizowanym miesiącu jego średni udział ukształtował się na poziomie 0,09 proc. W ofercie stacji znajdują się filmy oraz seriale, a także sport.

Szóste miejsce zajął Canal+ Family 2, którego udział wyniósł 0,08 proc. Kanał ten powstał także 5 kwietnia br. i zastąpił Canal+ Gol. W jego ofercie są filmy i sport.

Promocyjnie dotychczasowi abonenci Canal+ w Cyfrze+ i sieciach kablowych oraz stacji nPremium na platformie n mają dostęp do wszystkich nowych stacji Canal+.

Zobacz tabelę


W rodzinie kanałów HBO liderem była stacja HBO, której średni wynik w czerwcu 2013 roku wyniósł 0,21 proc., po spadku o 35,53 proc. Drugie miejsce zajęła stacja HBO 2 (0,13 proc.; w dół o 22,84 proc.), a trzecie - HBO Comedy (0,12 proc.; - o 13,04 proc.).

Zobacz tabelę


Z kolei wśród kanałów Cinemax pierwsze miejsce zajął Cinemax (0,03 proc.; spadek o 35,29 proc.), a drugie - Cinemax 2 (0,02 proc.; - 46,15 proc.).

Zobacz tabelę

*dane dotyczą kanału Canal+ Weekend
**dane dotyczą kanału Canal+ Gol

Autor:mk

Więcej informacji:kanały premium, Canal+, HBO, Cinemax

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas