Telewizja2014-12-03
2

HBO promuje „kultowe seriale”. Odcinki odkodowane w HBO GO

Stacja HBO rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem „Kultowe seriale HBO”, promującą własne produkcje serialowe nadawcy. Towarzyszy jej odkodowanie pierwszych odcinków wybranych seriali w serwisie HBO GO.

Głównym elementem akcji promocyjnej, która ruszyła 1 grudnia br., jest spot reklamowy „Kultowe seriale HBO”, który emitowany jest w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych Telewizji Polskiej oraz Polsatu.

Działania prowadzone są też w radiu (RMF FM, Radio ZET, Trójka, Czwórka, Radio ZET Chilli, Radio Eska, Rock Radio, Tok FM), internecie (YouTube, Filmweb, vod.pl, vod.tvp.pl, ipla) oraz w kinach (Multikino i Cinema City).

 

Kampania ma też zwrócić uwagę na dostępność pełnych sezonów seriali w serwisie internetowym HBO GO. Pierwsze odcinki premierowych sezonów wybranych seriali, m.in. „Gry o tron”, „Detektywa”, „Zakazanego imperium”, „Dziewczyn”, „Rodziny Soprano”, „Sześciu stóp pod ziemią” czy „Kompanii braci” można teraz obejrzeć w HBO GO bez abonamentu.
 
Za kreację spotu odpowiada HBO Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas