Reklama2010-10-24
6

HBO reklamuje „Czekając na sobotę” (wideo)

W telewizji, radiu i internecie trwa kampania reklamowa filmu „Czekając na sobotę” w HBO. Akcję stacja przygotowała wspólnie z firmami DM Digital i Optimum Media OMD.

Reklamowany przez HBO film dokumentalny „Czekając na sobotę” opowiada o młodych Polakach mieszkających w małych miejscowościach i żyjących od jednej do drugiej weekendowej dyskoteki. Dokument – wyreżyserowany przez Irenę i Jerzego Morawskich – HBO pokazało premierowo w niedzielę 24 października o 22:00. W najbliższym czasie film zostanie powtórzony w HBO2 – w środę 27 października o godz. 22:00 i w piątek 29 października o godz. 23:20.


 

Kampania reklamowa „Czekając na sobotę” obejmuje telewizję (oprócz autopromocji w HBO – spoty w TVN 24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, Vivie, MTV, 4FunTV, Eska TV, Rebel TV i AXN), radio (TOK FM) oraz internet (WP.pl, Gazeta.pl, Facebook, Twitter, Youtube, Filmweb, strony z sieci ARBO media, wyszukiwarka Google, serwisy wideo). Poza tym na potrzeby akcji uruchomiono stronę cns.hbo.pl, na której znajdują się opisy bohaterów dokumentu, zwiastuny, galeria zdjęć, a w najbliższym czasie będą zamieszczane dodatkowe materiały wideo z bohaterem, który ostatecznie nie pojawił się w filmie.
 


Kreację kampanii przygotowały DM Digital (internet) oraz HBO Polska (serwis cns.hbo.pl i pozostałe media), natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:HBO, Czekając na sobotę

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas