Wystartowała kampania promocyjna nowego miniserialu HBO „Wielkie kłamstewka”, której towarzyszy hasło „Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe”. Premiera serialu odbędzie się w nocy z 20 na 21 lutego br.
„Wielkie kłamstewka” to siedmioodcinkowy miniserial produkcji HBO z Reese Witherspoon, Nicole Kidman i Shailene Woodley w rolach głównych. Produkcja oparta została na bestellerowej powieści Liane Moriarty o tym samym tytule.
Serial przedstawia historię o pozornie idealnym życiu na amerykańskich przedmieściach opowiedziana oczami trzech kobiet.
Za reżyserię odpowiada Jean-Marc Vallée, autorem scenariusza jest Emmy David E. Kelley, a obowiązki producentów wykonawczych pełnią: Reese Witherspoon, Nicole Kidman, David E. Kelley, Bruna Papandrea, Per Saari, Jean-Marc Vallée, Nathan Ross i Gregg Fienberg. Producentkami są również: Barbara A. Hall oraz Liane Moriarty.
Kampanii promocyjnej towarzyszy hasło „Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe”. W kampanii zostanie wykorzystany plakat promujący miniserial, prezentowany w magazynach i w internecie, oraz trailer, który zobaczyć będzie można w wybranych kinach, a także w internecie.
Promocja w prasie obejmuje wybrane magazyny life style’owe, takie jak „Twój Styl”, „Pani”, „Elle”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Viva!” i „Uroda życia”.
Ponadto w tym miesiącu w kinach będzie można zobaczyć 45-sekundowy spot miniserialu. Premierowy odcinek „Wielkich kłamstewek” będzie promowany również w radiu, m.in. w Radiu ZET, RMF FM i rozgłośni należących do Agory.
W kampanii digitalowej miniserialu HBO „Wielkie kłamstewka” wykorzystane zostaną najważniejsze kanały: media społecznościowe, wyszukiwarki i reklama mobilna. Komunikacja prowadzona będzie w serwisach Facebook, Instagram oraz YouTube, a także w wyszukiwarce Google.
Za kreację kampanii odpowiada HBO Polska. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kampanię digitalową przygotowała agencja mediowa MediaCom.
Kampania potrwa do końca lutego 2017 roku.
Polska premiera „Wielkich kłamstewek” na antenie HBO odbędzie się w nocy z 20 na 21 lutego br. o godz. 3.00 w nocy, równolegle z premierą amerykańską. Następna emisja tego odcinka odbędzie się 21 lutego o godz. 20.10.
Serial będzie można oglądać również w HBO GO. Jego premierowy odcinek w tym serwisie udostępniony zostanie 20 lutego br., a kolejny - 24 lutego. Ponadto pierwszy odcinek od 21 lutego w HBO GO będzie dostępny bez abonamentu.
Średni udział HBO w 2016 roku wyniósł 0,15 proc.