Reklama2010-01-19
0

Headz Marketing Partner buduje nośniki reklamowe na przejściach granicznych

Headz Marketing Partner uruchamia sieć outdoorowych nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych. Dwuetapowa inwestycja zostanie zrealizowana w pierwszej połowie bieżącego roku.

Tworzona przez Headz Marketing Partner sieć outdoorowych nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych obejmie miejscowości na zachodnich i południowych obrzeżach Polski. I tak w lutym zostanie udostępnionych 14 frontlightów w formacie 12 m x 4 m na przejściach z Niemcami - w Słubicach, Świecku, Gubinie, Gryfinie, Kostrzynie, Kołbaskowie, Zgorzelcu i Świnoujściu. Natomiast w drugim kwartale bieżącego roku inwestycja obejmie kolejnych 25 nośników na przejściach granicznych ze Słowacją i Czechami.

Nośniki w ramach tej sieci będą zlokalizowane przy głównych drogach i największych stacjach benzynowych w okolicy miejscowości granicznych. Headz Marketing Partner liczy, że na nowych nośnikach będą reklamować się operatorzy sieci telekomunikacyjnych i firmy z sektora FMCG.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:Headz Marketing Partner

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas