Internet2007-08-09
0

Hearst Corp. kupuje Kaboodle

Wydawnictwo Hearst Corp. poinformowało, że zakupi Kaboodle Inc.Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Serwis Kaboodle powstał w 2006 roku. Pozwala on swoim 250 tys.zarejestrowanych użytkowników oceniać, zamieszczać opinie irekomendować innym produkty dostępne w wielu różnych sklepachinternetowych.

Kaboodle każdego miesiąca odwiedza ponad 2 miliony unikalnychużytkowników. Serwis czerpie dochody z opłat za umieszczane w nimreklamy.

Hearst chce stworzyć w ramach Kaboodle strony, zawierająceprodukty z jego amerykańskich czasopism, takich jak Cosmopolitanczy Good Housekeeping.

Autor:

Więcej informacji:Hearst Corp., Kaboodle

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas