Telewizja2010-12-21
4

“Hela w opałach” przegrywa z konkurencją

Czwarta seria komediowej “Heli w opałach”, którą TVN nadaje od 4 grudnia w soboty o 20,00, po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,11 mln widzów. To słabszy wynik niż osiągają w tym paśmie główni konkurenci stacji.

Udział TVN w rynku w czasie emisji “Heli” wynosi 13,61 proc. w grupie 4+ i 14,35 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla serwisu Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie stacja notowała lepsze wyniki – śledziło ją 2,97 mln widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 19,22 proc. i 21,26 proc. Wtedy jednak w pierwszą z sobót grudnia emitowano finał “Mam talent” (32,27 proc. udziału w paśmie), w kolejne soboty udziały TVN w 4+ oscylowały już ok. 12 i 13 proc.

W paśmie nadawania “Heli w opałach 4” TVN zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym (grupa 4+). Liderem z udziałem 22,98 proc. jest TVP 1 pokazująca wtedy “Sport”, “Pogodę” i filmy. Dalej plasują się: TVP 2 (16,34 proc.; serial “U Pana Boga w ogródku”) i Polsat (15,44 proc.; filmy, koncert). W grupie 16-49 TVN-owi udaje się wygrywać z Dwójką i jest trzeci.

Profil widowni serialu pokazuje, że śledzą go najchętniej kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, a także mieszkańcy miast.

Trzecia seria “Heli”, emitowana w TVN dość dawno, bo jesienią 2007 roku i w innym paśmie (niedziele o 18.30), miała średnio 2,56 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,69 proc. i 21,09 proc.


Widownia “Heli w opałach” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność serialu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Profil widowni produkcji

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas