PR2019-01-18
4

Helios restrukturyzuje dział marketingu i reklamy. Agata Szczasny dyrektorem marketingu

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Sieć kin Helios (należąca do Agory) zmieniła dotychczasową strukturę zespołu marketingu i reklamy. Podzielono go na działy marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej. Ich prace nadzoruje Magdalena Gorzelniak, wiceprezes zarządu i dyrektor sprzedaży sieci kin Helios.

Dyrektorem marketingu sieci kin Helios została Agata Szczasny. Jej dział odpowiada za prace z zakresu digital marketingu, mediów społecznościowych oraz programów lojalnościowych. Ma 13-letnie doświadczenie w komunikacji marketingowej i zarządzaniu. dla firm z branży telekomunikacyjnej, IT, e-commerce, deweloperskiej oraz HoReCa.

 

Stanowisko dyrektora działu promocji i PR objęła Maja Nowak, dotychczas zastępczyni dyrektora marketingu i reklamy sieci Helios. Na nowym stanowisku odpowiada w szczególności za wizerunek marki, akcje sieciowe, relacje z mediami oraz koordynację i wsparcie dla lokalnych działań kin Helios.

Dyrektorem działu projektów specjalnych jest Robert Kaczor, wcześniej zastępca dyrektora marketingu i reklamy sieci. Na nowym stanowisku nadzoruje działania związane z projektami specjalnymi Heliosa oraz koordynuje programy edukacyjne skierowane do uczniów i nauczycieli realizowane pod egidą projektu „Helios dla Szkoły".

Nowym działem sprzedaży korporacyjnej kieruje Marcin Jamróz, dotychczasowy dyrektor marketingu i reklamy Heliosa. Głównym zadaniem jego zespołu jest koordynacja współpracy z Tandem Media – brokerem reklamowym sieci, pozyskiwanie i monetyzowanie partnerstw strategicznych dla spółki oraz zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej w ramach działalności B2B.

Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios.

 

Helios dysponuje 46 obiektami, w których znajduje się 261 ekranów i ponad 51 tys. miejsc. Pierwsze kino sieci w Warszawie zostanie otwarte w pierwszym kwartale 2019 roku w centrum handlowym Blue City.

W trzecim kwartale 2018 r. wpływy Heliosa z biletów zwiększyły się o 15,5 proc. do 55 mln zł, a ze sprzedaży barowej - o 12,8 proc. do 21,1 mln zł. Natomiast przychody z reklamy kinowej zmalały o 16,1 proc. do 7,8 mln zł.

Autor:jd / bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas