Reklama2011-02-08
0

Henkel z nowym claimem: Excellence is our passion

Henkel zmienia globalnie swój wizerunek. Firma ma takie same logo, ale nowy claim i odświeżoną identyfikację wizualną.

Nowy claim Henkela brzmi „Excellence is our passion”. – Odzwierciedla on wszystko, co charakteryzuje naszą firmę, marki oraz pracowników: dążenie do doskonałości we wszystkich obszarach działania – opisuje Kasper Rorsted, prezes koncernu.

Nowy claim został włączony do identyfikacji wizualnej Henkela, w której nie zmieniło się logo. Stanowiący je czerwony owal z nazwą firmy w środku ostatni raz był modyfikowany w 2002 roku. Odświeżony wizerunek graficzny Henkela zaprojektowała Peter Schmid Group.


Obecnie rozpoczęło się wdrażanie tej identyfikacji. Będzie ona stosowana przez Henkel w publikacjach zewnętrznych (np. sprawozdaniach i ofertach pracy) i wewnętrznych (np. magazynie dla pracowników), na stronach internetowych i intranetowych oraz w materiałach prezentowanych na konferencjach, targach i wystawach.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas