Reklama2003-04-07
0

Hennes & Mauritz w Polsce

Międzynarodowy koncern odzieżowy H&M (Hennes & Mauritz) nareszcie dotarł do Polski, która w ostatnim czasie stała się atrakcyjnym rynkiem dla kolejnych inwestycji koncernu.

"Ten nowy sklep w Warszawie jest dla nas bardzo ważny. Mamy nadzieję, że nasza kombinacja światowej mody, wysokiej jakości oraz najlepszych cen, będzie atrakcyjna dla polskiego klienta", powiedział Rolf Eriksen, Dyrektor Zarządzający H&M.

Na 2003 rok H&M planuje otwarcie w Polsce pięciu sklepów oraz ekspansję na kolejne rynki - oprócz Polski będą to Czechy oraz Portugalia. Stanowią one dla koncernu znaczącą inwestycję. H&M dysponuje zarówno infrastrukturą, jak i finansowym zabezpieczeniem, aby zrealizować te plany. Początkowo, obecność koncernu na polskim rynku będzie koordynowana przez niemieckie biuro.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas