Producent odzieży Henri Lloyd podpisał umowę z agencją public relations Promedia Jerzy Osika.
Agencja będzie wspierała firmę głównie w zakresie media relations i marketingu.
Umowa została podpisana do połowy lipca.
Producent odzieży Henri Lloyd podpisał umowę z agencją public relations Promedia Jerzy Osika.
Agencja będzie wspierała firmę głównie w zakresie media relations i marketingu.
Umowa została podpisana do połowy lipca.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku