Reklama2010-11-04
0

„Here’s an Idea” w kampanii HTC

W regionie EMEA rusza kampania HTC pod hasłem „Here’s an Idea”. Akcję przygotowały firmy Fearlessly Frank, Figtree i AMP London.

Startująca właśnie kampania reklamowa HTC podkreśla mnogość innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych w ostatnim czasie w nowych telefonach tej marki. Akcja – przebiegająca pod hasłem „Here’s an Idea” – kładzie nacisk na funkcjonalności HTC Sense, zaprojektowane z myślą o lepszej i łatwiejszej obsłudze urządzeń mobilnych HTC. I tak uwaga odbiorców jest zwracana na możliwość zdalnego zablokowania telefonu lub usunięcia osobistych danych po jego zgubieniu, konsolidację komunikacji z serwisów społecznościowych w jednej aplikacji czy widżet pozwalający rekomendować znajomym ulubione aplikacje.

Poszczególne przekazy podkreślają również zalety telefonów z rodziny HTC Desire, m.in. możliwość obsługi technologii Adobe Flash, automatyczne dopasowanie szerokości tekstu do ekranu podczas przeglądania stron internetowych i szybki dostęp do sieci. Kampania ma stanowić kontynuację akcji „You”, która była prowadzona w ubiegłym i bieżącym roku (więcej na ten temat).


 

Obecne działania reklamowe są zaplanowane w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Akcja obejmie telewizję, prasę, internet, outdoor i punkty sprzedaży. Pomysł kampanii przygotowały wspólnie agencje Fearlessly Frank i Figtree, a za koncepcję i realizację kreacji odpowiada agencja AMP London.

Autor:tw

Więcej informacji:HTC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas