Reklama2015-07-22
3

Heyah zdejmuje sznury umowy w reklamach „pierwszego prawdziwego no limit” (wideo)

Kampania reklamowa nowych pakietów Smart w taryfie Heyah (oferowanej przez T-Mobile Polska) podkreśla, że jej użytkownicy, w przeciwieństwie do klientów konkurencyjnych ofert, nie muszą wiązać się długą umową. Akcję przygotowały firmy Brain, Next, Platige Image i Starcom.

Reklamy Heyah przekonują, że inni operatorzy telekomunikacyjni chociaż deklarują dbanie o klientów, to tak naprawdę wiążą ich umowami nawet na dwa lata. Tymczasem w Heyah umowę można zerwać już po 30 dniach.

Kampania podkreśla, że promowana oferta to „pierwszy prawdziwy no limit”: za 49,98 zł otrzymuje się nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące, potem za 19,99 zł miesięcznie (zobacz szczegóły tej oferty).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie (w tym na portalach społecznościowych).

Kreacją i strategią kampanii zajęła się agencja Brain, a produkcją i postprodukcją spotu (wyreżyserowanego przez Sebastiana Pańczyka) - studio Platige Image. Działania w internecie realizuje agencja Next, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Heyah, T-Mobile, no limit

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas