Reklama2008-09-08
0

Historyczna kampania na 35-lecie deski barlineckiej

Z okazji 35-lecia produkcji swojej sztandarowej deski firmaBarlinek prowadzi kampanię, w której przypomina ostatnie dekadyhistorii Polski. Akcja obejmuje outdoor, internet i insertgazetowy.

Kampanię reklamową z okazji 35-lecia deski barlineckiejrozpoczyna outdoorowa część teaserowa. Przypominane są w niej dwawydarzenia które miały miejsce w 1973 roku: zwycięski remispolskiej reprezentacji piłkarskiej na Wembley i rozpoczęcieprodukcji malucha. Jednocześnie firma Barlinek uruchomiła podadresem www.barlinektv.com.pl swojątelewizję internetową, w której dostępne są stylizowane na PRLmateriały związane z przemianami społecznymi zachodzącymi wostatnich dekadach w naszym kraju oryginalnie powiązanymi zrozwojem wytwarzanej przez przedsiębiorstwo deski. Te filmy sąrównież rozpowszechniane wśród internautów drogą wirusową.

barlinek

15 września rozpocznie się właściwa część kampanii, którejelementami są billboardy mówiące wprost o jubileuszu produktu firmyBarlinek oraz utrzymane w konwencji PRL-owskiej gazety insertyzatytułowane "Kronika Barlinecka" umieszczone w punktach sprzedaży,dystrybuowane przez hostessy podczas weekendowych akcjipromocyjnych i dołączone 20 września do "Gazety Wyborczej". Tedziałania uzupełnia wydanie przez firmę elitarnego czasopismawnętrzarskiego "Barlinek Magazyn".

barlinek

Zaplanowana na cały wrzesień outdoorowa część kampanii obejmujew obu etapach ok. 200 nośników w Częstochowie, Gdańsku, Katowicach,Kielcach, Krakowie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Warszawie iWrocławiu.

Całość kreacji, zakup mediów i strategię akcji przygotował działkreacji i strategii Barlinek S.A. w kooperacji z agencją NovimediaCustom Publishing.

Autor:tw

Więcej informacji:Barlinek

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas