Reklama2004-04-09
0

Historyczny debiut na citylightach Clear Channel Poland

Reklama samochodu na citylightach - po raz pierwszy w Polsce

Po raz pierwszy w historii polskiej reklamy zewnętrznej na citylightach, podświetlanych nośnikach o formacie 1,2x1,8 m, pojawiła się nowa kategoria reklamowa - samochód. Tą kampanię, w kwietniu realizuje Clear Channel Poland dla firmy Renault Polska. Miesięczna kampania modelu Clio Extreme objęła swoim zasięgiem 19 największych miast i aglomeracji Polski, i wykorzystano w niej ponad 800 powierzchni citylightów, w większości Clear Channel Poland. Celem kampanii jest poinformowanie szerokiej grupy odbiorców o serii limitowanej Clio Extreme. Na layoucie plakatu pojawiła się sylwetka reklamowanego samochodu.

- Bardzo się cieszymy że są klienci, którzy w sposób kreatywny podchodzą do reklamy zewnętrznej, decydując się na nowe w skali Polski rozwiązania. Wybór citylightów jest dla producenta samochodu nowatorskim ruchem na polskim rynku reklamy zewnętrznej, jednak w innych krajach takie kampanie są bardzo popularne. W wysoko rozwiniętych krajach Europy ten rodzaj nośników outdoorowych producenci samochodów wykorzystują wyjątkowo chętnie. - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas