Reklama2012-06-05
1

Hitler, KFC, Nikon, Kim Dzong, Victoria’s Secret - najbardziej obraźliwe reklamy

Wśród finalistów tegorocznego konkursu Chip Shop Awards w kategorii „Reklamy najbardziej niepoprawne politycznie” znalazły się m.in. layouty promujące KFC, Nikon i Victoria’s Secret oraz reklamy oparte na wizerunkach Hitlera i Kim Dzong Una.

Do konkursu Chip Shop Awards można zgłaszać nie tylko reklamy wyemitowane w mediach lecz również te niezaakceptowane przez klientów oraz parodie reklam. Hasłem przewodnim konkursu jest „Kreatywność bez granic”, dlatego wśród jego kategorii są m.in. „Najlepsze plagiaty reklam”, „Najbardziej niesmaczne reklamy”, „Najlepsze remake’i reklam” czy „Najbardziej szokujący slogan”.

>>> Najbardziej niesmaczne reklamy: Apple, Gates, Jackson, Dulux...

Uroczyste ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Chip Shop Awards nastąpi 13 czerwca w Londynie.



Marka: Daz
Agencja: Studio Precept



Marka: Iran
Autorzy: Romain Passelande - copywriter, Charlane Belliot - art director



Marka: Green Party
Autorka: Jenna Gardner


Marka: Nikon
Agencja: Company: School of Communication Arts


 


Marka: Monster.com
Agencja: School of Communication Arts


 


Marka: The Labour Party
Agencja: LHM Media


 


Marka: Tiffany & Co
Agencja: Branded3

Autor:Tomasz Wojtas

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas