Telewizja2023-08-13
40

6,5 tys. widzów ogląda program Oskara Szafarowicza w TV Republika

Nowy cykl „Hity w sieci” po ponad 4 miesiącach emisji śledzi średnio 6,5 tys. widzów w TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Gospodarzami audycji są Oskar Szafarowicz, Mirona Hołda oraz Magdalena Czapska.

Premierowe odcinki audycji „Hity w sieci” emitowane są na antenie TV Republika w soboty o godz. 11.10, począwszy od 1 kwietnia br. Do 5 sierpnia br. średnia widownia programu wyniosła 6,5 tys. osób. Przełożyło się to na 0,12 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,03 proc. w grupie 16-49 oraz 0,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 15 kwietnia br. Obejrzało go 11,4 tys. widzów.

„Hity w sieci” to subiektywny przegląd „najzabawniejszych wydarzeń”, którymi żył polski internet.

Cykl prowadzą szefowa redakcji social mediowej Telewizji Republika Mirona Hołda, Magdalena Czapska oraz działacz PiS chwalący obecną władzę w social media Oskar Szafarowicz, twórca profilu Okiem Młodych.

Udział TV Republika w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 0,09 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(40)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas