Reklama2007-06-05
0

'Hobby, które wzmocni Twój biznes'

Pod takim hasłem 4 czerwca ruszyła ogólnopolska kampania promocji golfa - PlayGolf.

Celem kampanii PlayGolf jest zbudowanie pozytywnego wizerunku golfa jako gry ułatwiającej nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz coraz chętniej wykorzystywanej przez firmy do budowania pożądanego wizerunku. Równie ważnym celem jest promocja profesjonalnych szkoleń golfowych pod okiem zawodowych graczy i trenerów z PGA Polska.

   

Kampania reklamująca PlayGolf obejmie swoim zasięgiem: 1200 bilbordów Strőer w całej Polsce, Radio Zet, Wprost, Manager Magazine, Onet.pl, Gazetę Prawną, Money.pl oraz Golf & Life.

Szacunkowa wartość świadczeń medialnych przekracza 2,5 mln zł.

Działania public relations zostały powierzone agencji Fama PR.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas