Reklama2014-09-22
1

Hochland Camembert reklamowany „na pyszny początek dnia” (wideo)

W telewizji i sklepach zaczęła się kampania reklamowa serów pleśniowych Camembert marki Hochland. Akcję przygotowały firmy Grasp Group i ZenithOptimedia.

Kampania serów pleśniowych Camembert marki Hochland podkreśla, że świetnie nadają się one na pyszne śniadanie. W reklamach prezentowane są nowe wersje smakowe tych produktów.

Spoty kończą się hasłem głównym marki Hochland: „To jest pyszne!”.

Akcja reklamowa, zaplanowana do 19 października, obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz sklepy (ekspozytory, wobblery, cenówki, shelfstopery).

Kreację kampanii przygotowała agencja Grasp Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Hochland, Camembert

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas