Reklama2004-12-27
0

Holendrzy zmyleni reklamą AMD

Advanced Micro Devices rezygnuje z prowadzenia w Holandii kontrowersyjnej kampanii reklamowej

W kampanii producent chipów wspominał o zastosowanej w swoich układach technologii EVP (Enhanced Virus Protection), wykorzystującej inną, tak zwaną NX (No Execute), informuje pclab.

AMD oferuje w swoich układach dla komputerów biurkowych i maszyn przenośnych technologię EVP, która może ustrzec maszynę przed padnięciem ofiarą problemów związanych z przepełnieniem bufora (buffer overflow). Technika ta stosowana jest w układach Athlon 64, jednak w Holandii, tamtejsi użytkownicy mogli błędnie wywnioskować, że posiadając owe chipy, mogą oni czuć się bezpiecznie przy spotkaniu z wirusami wszelkiej maści.

Holenderska komisja zajmująca się rynkiem reklamy, tzw. Reclamecode Commissie stwierdziła, że reklama AMD może wprowadzać w błąd. EVP nie jest przykładowo dostępne wszystkim, technologia działa bowiem w komputerach z systemem Windows XP uzbrojonym w zestaw poprawek Service Pack 2.
 

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas