Reklama2007-06-21
0

Hoop wprowadza nową markę

ICON. Advertising Unlimited realizuje ogólnopolską kampanię ATL dla nowego brandu Hoop S.A. - dziecięcej marki Superhero.

Kampania przebiegnie przy wykorzystaniu spotu telewizyjnego wykreowanego i wyprodukowanego przez ICON pod hasłem „SUPERHERO – Poczuj siłę super bohatera!”, w którym znajdą się również fragmenty filmu „Spiderman 3”.

Emisja spotu rozpoczęła się 18 czerwca w wybranych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, Cartoon Network, Jetix)

Kampania ATL wsparta zostanie akcją promocyjną, w której wygrać będzie można atrakcyjne zegarki Spider-Man oraz najnowszą konsolę Sony Playstation 3.

Superhero to linia nowego napoju niegazowanego w czterech smakach, skierowana do dzieci (głównie chłopców) w wieku 5-12 lat.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas