Ruszyła kampania reklamowa Danio Extra, nowego wariantu serków Danio (Danone Polska). Akcję, której głównym bohaterem jest charakterystyczny dla marki Mały Głód, przygotowały firmy Young & Rubicam i MediaCom Warszawa.
Spot Danio Extra rozgrywa się podczas letniego wyjazdu grupy młodych osób do domku nad jeziorem. Na miejscu przychodzi im zmierzyć się z czyhającym tam Małym Głodem. Reklama jest utrzymana w stylistyce zwiastunów amerykańskich horrorów z lat 90.
Przypomnijmy, że w poprzedniej reklamie Danio Mały Głód jako chorobliwie zakochany usiłował za wszelką cenę chce dotrzeć do swojej wybranki (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Nowa reklama wspiera Danio Extra, wprowadzone niedawno do sprzedaży większe opakowania Danio. Spot jest emitowany w najważniejszych kanałach telewizyjnych oraz został udostępniony w internecie, gdzie można też obejrzeć jego dłuższą wersję.
Ponadto w ramach akcji uruchomiono serwis internetowy dextra.tv, w którym można obejrzeć dłuższą wersję telewizyjnego spotu Danio Extra oraz zagrać w horrorową grę z udziałem Małego Głoda.
Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.