Reklama2017-06-26
0

Hostessy i hości marki evrēe rozpylą nowy tonik Pure Neroli nad morzem i w stolicy

Marka evrēe (Basel Olten Pharm) uruchamia wakacyjną akcję marketingową związaną z wprowadzeniem nowej linii kosmetyków Pure Neroli. Będzie ją wspierać kampania w prasie, internecie i na outdoorze. Za działania odpowiadają firmy Quality Public Relations i Youngers.

W trakcie akcji marketingowej, która będzie prowadzona w okresie wakacyjnym, hostessy i hości marki evrēe ubrani w stroje ratowników umożliwią osobom wypoczywającym w Gdyni i na Helu, a także użytkownikom wiślanych bulwarów w Warszawie, wypróbowanie toniku do twarzy Pure Neroli w sprayu. Nowa linia Pure Neroli, o zapachu gorzkiej pomarańczy, przeznaczona jest do pielęgnacji skóry tłustej.

Akcja marketingowa zostanie wsparta kampanią w prasie i internecie oraz na nośnikach outdoor (reklamy w komunikacji miejskiej i na tyłach autobusów).

Za realizację kampanii od strony strategicznej odpowiada firma Basel Olten Pharm. Zakupem prasy zajęła się agencja Quality Public Relations, a akcją z hostami i hostessami - agencja Youngers.

Autor:km

Więcej informacji:Pure Neroli, evrēe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas