Nowy serial telewizji Polsat „Hotel 52” ogląda średnio 3,4 mln widzów, zapewniając stacji pozycję lidera. Przed rokiem - w tym paśmie - Polsat wybierało mniej o milion osób.
Średni udział w rynku po trzech odcinkach wynosi 22,66 proc. w grupie 4+ oraz 23,71 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem stacja miała odpowiednio 15,76 proc. i 18,05 proc. udziału (grupa 4+ oraz 16-49).
Polsat w trakcie emisji serialu jest liderem rynku. Druga pozycja przypada TVP1 nadającej końcówkę „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera” (3,03 mln widzów i 20,18 proc. udziału), trzecia zaś z 2,52 mln widzów i 16,79 proc. udziału przypada TVN. Polsat jest także liderem w grupie komercyjnej 16-49.
Serial oglądają głównie kobiety (blisko 65 proc. widowni). Produkcja cieszy się znaczną popularnością wśród mieszkańców wsi i małych miast oraz legitymujące się wykształceniem podstawowym.
„Hotel 52” to opowieść o Natalii Lipskiej (w tej roli Laura Samojłowicz), młodej i spontanicznej dziewczynie, która nieoczekiwanie zostaje właścicielką luksusowego hotelu. Jego menedżerką jest Iwona (Magdalena Cielecka), wieloletnia kochanka ojca Natalii. Między paniami dochodzi do spięć, a sekundują im panowie zatrudnieni w hotelu.