Telewizja2011-05-23
4

„Hotel 52” miał mniej widzów, ale więcej zarobił dla Polsatu

Trzeci sezon serialu „Hotel 52” oglądało w Polsacie 2,67 mln widzów. To 400 tys. mniej niż przed rokiem. Produkcja przyniosła jednak większe wpływy reklamowe (19 mln wobec 16 mln).

Trzeci sezon zapewnił Polsatowi 17,76 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,23 proc. w grupie 16-49 (przed rokiem było to odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. udziału). Największą widownię zgromadził finał produkcji, który zobaczyło 2,83 mln widzów.

Zobacz tabelę


Polsat był w trakcie emisji „Hotelu 52” stacją drugiego wyboru wśród ogółu widzów, ale liderem w grupie 16-49. Najlepsza w grupie 4+ okazała się Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl

>>> “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam - I SEZON

Zobacz tabelę

Serial oglądały przede wszystkim kobiety, mieszkańcy małych i średnich miast z wykształceniem podstawowym i średnim.

>>> 3 mln widzów serialu „Hotel 52” II SEZON

Zobacz tabelę


Wpływy reklamowe z trzeciejj serii wyniosły 19 mln zł.  Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). 

Polsat nada kolejny sezon „Hotelu 52”. Znajdzie się on w jesiennej ramówce. Serial produkuje Akson Studio. 

Autor:ks

Więcej informacji:Hotel 52

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas