Trzy pierwsze odcinki trzeciego sezonu serialu „Hotel 52” zgromadziły średnio 2,61 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje drugą pozycję na rynku.
„Hotel 52” notuje 16,74 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,7 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To znacznie mniej niż prze rokiem - trzy pierwsze odcinki pierwszego sezonu zobaczyło bowiem 3,4 mln osób, zapewniając Polsatowi 22,66 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 23,71 proc. udziału w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Stacja podczas emisji „Hotelu 52” ma drugą pozycję na rynku. Liderem z 4 mln widzów i 25,75 proc. udziału w rynku jest TVP 1 nadająca „Ojca Mateusza” oraz "Sprawę dla reportera". Słabsze wyniki notują TVN i TVP 2.
Serial chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby legitymujące się wykształceniem podstawowym i wyższym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
„Hotel 52” to opowieść o Natalii Lipskiej (w tej roli Laura Samojłowicz), młodej i spontanicznej dziewczynie, która nieoczekiwanie zostaje właścicielką luksusowego hotelu. Jego menedżerką jest Iwona (Magdalena Cielecka), wieloletnia kochanka ojca Natalii. Za produkcję odpowiada Akson Studio.