Reklama2018-09-04
4

„Ciuchy mówią wszystko!” w reklamach jesienno-zimowej kolekcji House (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca jesienno-zimową ofertę odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję, realizowaną pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko!”, producent przygotował wspólnie z firmami marketingowymi GPD Agency i Bomaye.

Bohaterami reklam jest sześcioro młodych osób, które poprzez ubranie wyrażają siebie. Pokazywani są kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz (w stylu oznaczeń na zdjęciach na Instagramie) przewrotnie opisujący każdą z postaci.

W podobnej stylistyce są utrzymane fotografie reklamowe. W kampanii występują Zofia Korosadowicz, Aleksandra Angielska; Patryk Ławrynowicz, Michał Trzeciakowski, Ewelina Dzienyńska i Natalia Atmańska.

 

Kampania ma z przymrużeniem oka przypomnieć, jak wiele mówią o nas nasze ciuchy. W reklamach są prezentowane ubrania z kolekcji House jesień-zima 2018, pozwalające wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem.

Spot i fotografie opublikowano w lookbooku dostępnym na stronie housebrand.com. Będą też wykorzystywane w komunikacji w mediach społecznościowych.

W ramach akcji przygotowano dwa zdjęcia, w których dymki z komentarzami są puste. Internauci mogą przesyłać swoje propozycje haseł nawiązujących do przesłania kampanii. Najzabawniejsze slogany trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki, a ich autorzy otrzymają nagrody.

Kreację kampanii przygotowała GPD Agency. Zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek, spot nakręcił Maciej Ryter, wyreżyserował Krzysztof Grajper, muzykę stworzył Zeppy Zep, a realizacją zajął się dom produkcyjny Bomaye.

Autor:tw

Więcej informacji:House, odzież, LPP

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas