Reklama2018-03-12
7

„#pocociteciuchy” w kampanii wiosenno-letniej kolekcji odzieży House (wideo)

Rusza kampania reklamowa nowej kolekcji odzieży House (produkowanej przez LPP). Akcję, realizowaną pod hasłem „#pocociteciuchy”, producent przygotował i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi LAF i Mindshare Polska.

W kampanii ubrania są pokazywane jako najbliżsi towarzysze codzienności, obecne w życiu każdego człowieka. 45-sekundowy spot opiera się na żartobliwym dialogu młodych osób i narratora, przewrotnie komentującego ich zmagania z codziennością, aby znaleźć odpowiedź na pytanie stanowiące hasło akcji: „#pocociteciuchy”.

Kampania ma podkreślać, że poczucie humoru i dystans połączone z swobodą i radością to elementy, które wyróżniają House w branży odzieżowej. Działania są skierowane do młodych ludzi, którzy lubią wyglądać modnie i cenią inteligentny dowcip. W reklamach prezentowane są ubrania z nowej kolekcji House, na wiosnę i lato.

Działania reklamowe są realizowane w internecie (m.in. aktywności na YouTubie, Facebooku i Instagramie, także we współpracy z influencerami), prasie („Avanti”, „Logo”, „Hot Moda”, „Joy”, „Cosmopolitan”) oraz punktach sprzedaży.

Akcja oprócz Polski obejmuje 11 krajów, w których działają sklepy House (Rosja, Ukraina, Bułgaria, Czechy, Słowacja, Węgry, Estonia, Litwa, Łotwa, Chorwacja, Rumunia). Za granicą aktywności są prowadzone głównie w social media.

Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu odpowiadał duet Krzysztof Kosz i Kuba Bujas, na stałe związani z agencją LAF oraz operator Kamil Płocki, natomiast zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Bartek Wieczorek. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Autor:tw

Więcej informacji:House, odzież, LPP

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas