Reklama2023-10-25
2

Firma Httpool by Aleph zmienia nazwę

Justyna Duszyńska, CEO polskiego oddziału Aleph GroupJustyna Duszyńska, CEO polskiego oddziału Aleph Group

Firma marketingowa Httpool by Aleph będzie działała pod marką Aleph. To część globalnego ujednolicenia nazw w koncernie Aleph Group.

W komunikacie wyliczono, że ujednolicenie nazw firm należących do Aleph Group umożliwi lepszą współpracę i dzielenie się wiedzą, usprawni rozwój zawodowy i zwiększy możliwości oferowania klientom w różnych krajach pełnego pakietu usług holdingu, na czele z tymi z obszaru marketingu internetowego.

Rebranding ma też wspierać ekspansję Aleph Group. Od 2021 roku koncern rozszerzył swoją działalność z 90 do 130 rynków, obsługuje obecnie ponad 45 partnerów (platform cyfrowych). Natomiast do 2026 roku chce być obecny w przeszło 150 krajach i obsługiwać ponad 60 czołowych platform cyfrowych. W ostatnich miesiącach Aleph Group wprowadził do oferty rozwiązania spoza obszaru marketingowego: Aleph Payments i Aleph Express.

- Idea projektu One Brand wykracza daleko poza ujednolicenie naszej identyfikacji wizualnej. Chodzi o wdrażanie misji Aleph Group na lokalnych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce. Chcemy oczywiście kształtować przyszłość rynku reklamy digital, ale mamy też ambicje, by w oparciu o innowacje digitalowe oraz inicjatywy edukacyjne wspierać rozwój zawodowy ekspertów i przyspieszać wzrost gospodarczy na rynkach, na których działamy - opisuje Justyna Duszyńska, CEO polskiego oddziału Aleph Group.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W efekcie rebrandingu polska firma Httpool by Aleph będzie funkcjonować pod marką Aleph, natomiast formalna nazwa spółki pozostanie bez zmian - Httpool Polska.

- Zmiana, która zachodzi teraz w Aleph nie ma na celu zwykłego rebrandingu. Rozpoczynamy nowy i ekscytujący biznesowy rozdział, łącząc wszystkich naszych lokalnych ekspertów oraz autorską technologię pod jedną globalną, silną marką Aleph. Taki jest cel strategiczny inicjatywy One Brand, która w efekcie pozwoli nam dostarczać jeszcze większą wartość dodaną naszym partnerom i reklamodawcom w Polsce oraz w regionie, pomagając im jednocześnie rozwijać się na dużą skalę - zapewnia Justyna Duszyńska, CEO polskiego oddziału Aleph Group.

Koncern Aleph ma obecnie ponad 65 biur na całym świecie, zatrudnia przeszło 1,5 tys. pracowników.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas