Nowy program Huberta Urbańskiego „Handlarze” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 174 tys. widzów. Format notuje lepsze wyniki od średnich dobowych udziałów telewizji TTV.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu „Handlarze” wyniosła 174 tys. osób. Przełożyło się to na 1,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Cykl na antenie TTV pokazywany jest w piątki o godz. 22.00, począwszy od 26 września br.
Do tej pory największą widownię zgromadził drugi odcinek programu. Oglądało go 228 tys. osób.
Oglądalność programu „Handlarze” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
„Handlarze” nieznacznie podnoszą średnie dobowe udziały TTV, które w czasie emisji programu, czyli w okresie od 26 września do 10 października br., wynosiły odpowiednio 1,35 proc. i 1,52 proc.
Warto dodać, iż największą widownię w okresie od 26 września do 10 października br. w TTV zgromadził magazyn „Uwaga”. 6 października br. przyciągnął on przed telewizory 688 tys. osób.
Dwa topowe programy na antenie TTV w okresie od 26 września do 10 października 2014 roku
Zobacz tabelę
Program „Handlarze” jest opowieścią o ludziach, którzy żyją z tego, że kupują różne rzeczy tanio, np. na aukcjach i sprzedają je z zyskiem. Hubert Urbański zaprezentuje widzom pozornie małe biznesy, które w ostatecznym rozrachunku okazują się intratne (więcej na ten temat).