Bank Millennium rozpoczyna konkurs na film promujący konto internetowe. Do udziału w akcji – prowadzonej w specjalnym kanale na YouTubie – zachęca Hubert Urbański.
W startującym właśnie konkursie Banku Millennium należy przygotować krótki filmik promujący nowe konto internetowe oferowane przez ten bank, a następnie umieścić materiał w specjalnym kanale na YouTubie dostępnym pod adresem www.youtube.com/180tysiecy. Prace zgłoszone do 6 czerwca oceni jury złożone z ekspertów w dziedzinach reżyserii, marketingu i reklamy. Na wybranych przez nich 15 filmików internauci będą mogli głosować od 10 do 20 czerwca, a autor najlepszej reklamy otrzyma samochód BMW serii 1 Coupé.
Do udziału w konkursie zachęca w specjalnym spocie Hubert Ubrański, który jest twarzą reklamową Banku Millennium od kilku lat. Akcję wspierają również działania reklamowe w wybranych kanałach telewizyjnych oraz w wyszukiwarce i sieci partnerskiej Google.