Reklama2016-02-10
2

Hurtownie Selgros Cash&Carry pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

Pod hasłem „Przemyślane zakupy” zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów handlu hurtowego Selgros Cash&Carry. Akcję przygotowały agencja Saatchi&Saatchi Poland i MullenLowe MediaHub.

Kampania ma podkreślać, że w sklepach Selgros Cash&Carry dostępny jest szeroki asortyment produktów żywnościowych wysokiej jakości. Bohaterem reklam jest szef działu mięsnego zabawnie dyscyplinujący innych menedżerów ze sklepu.

Jest to pierwsza akcja marketingowa Selgros Cash&Carry realizowana w telewizji (w kanałach głównych i wybranych stacjach tematycznych). Wystartowała z początkiem lutego.

Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi&Saatchi Poland, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub (do niedawna działający pod nazwą Lowe Media), który tym samym rozpoczął stałą obsługę firmy Transgourment Polska (należą do niej sieci Selgros Cash&Carry i Transgourmet). Zlecenie to pozyskał w przetargu, w którym brały jeszcze udział trzy domy mediowe.

Autor:tw

Więcej informacji:Selgros Cash&Carry

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas