PR2012-09-10
0

Hybris z Solski Burson-Marsteller

Agencja PR Solski BM rozpoczęła regularną obsługę PR firmy software’owej hybris oferującej rozwiązania dla handlu wielokanałowego.

Agencja zapewnia doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami i identyfikację możliwości wystąpień.

Zadania agencji są realizowane w ramach działań PR firmy hybris w regionie Europy Środkowej i Wschodniej koordynowanych przez Chapter 4, wiodącą sieć PR w tym regionie, stowarzyszoną z Burson-Marsteller.

Po stronie agencji z Hybris współpracują Joanna Dunin-Kęplicz, wiceszefowa zespołu Technology Practice, i Krzysztof Drozd, client staff assistant w tym samym zespole.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Autor:pr

Więcej informacji:Hybris, Solski Burson-Marsteller

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas