Reklama2007-06-15
0

HYPERmedia autorem kampanii nowego produktu Naturelli

Agencja interaktywna HYPERmedia opracowała internetową komunikację marketingową tamponów Naturella, nowego produktu w portfolio Procter&Gamble.

Głównym celem realizowanych działań promocyjnych online jest zbudowanie świadomości marki i wywołanie u konsumentek skojarzeń z naturą, świeżością i ochroną skóry.

HYPERmedia zaprojektowała specjalną stronę produktową w ramach portalu uroda.onet.pl, gdzie użytkowniczki mogą znaleźć informacje o zaletach tamponów Naturella i sprawdzić znaczenie hasła „Ciesz się swobodą pod ochroną natury”.

Bezpośrednim odniesieniem do strategii komunikacji produktu jest fotokonkurs „Moja chwila blisko natury”. O zwycięstwie zdjęć nadesłanych przez uczestniczki konkursu decydują głosy internautów.

– Opracowana wspólnie z Procter&Gamble taktyka reklamowania nowych tamponów Naturella okazała się strzałem w dziesiątkę. Fotokonkurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentek. Na zwycięskie zdjęcie w tym tygodniu oddano ponad 5 tys. głosów. W sumie mamy 10 tys. fotografii zgłoszonych do onlinowej rywalizacji o nagrody - mówi Jadwiga Gulińska, account manager odpowiedzialny za projekt po stronie HYPERmedia.

Agencja zaprojektowała również internetowe kreacje reklamowe.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas