Internet2011-04-22
6

Hypermedia Isobar, InnovaWeb i Hatetepe w IAB Polska

Członkami IAB Polska zostały Hypermedia Isobar, InnovaWeb i Hatetepe. W br. do organizacji dołączyło już 16 firm.

Agencja interaktywna full service Hypermedia Isobar, wydająca serwisy internetowe i oferująca usługi interaktywne firma InnovaWeb oraz specjalizująca się w e-commerce i e-grocery firma Hatetepe otrzymały w IAB Polska status członków nadzwyczajnych.

– Jako agencja specjalizująca się w budowaniu żywych relacji odbiorcy z marką, od wielu lat jesteśmy zaangażowani w kształtowanie polskiego rynku komunikacji. Jestem przekonany, że poprzez członkostwo w IAB, wspólnie, będziemy mogli jeszcze skuteczniej edukować rynek i kształtować płaszczyznę do konstruktywnej dyskusji na temat nowych wyzwań i standardów komunikacji marketingowej w Polsce – komentuje Sławomir Stępniewski, prezes zarządu Hypermedia Isobar

–Przystępując do IAB chcemy jako wydawca internetowy aktywnie uczestniczyć w rozwoju mediów i dziennikarstwa online w Polsce. Oferowanie treści wysokiej jakości połączone z działaniami reklamowymi, które są przyjazne dla użytkownika, powinno być priorytetem wydawców. Wierzymy, że nasza obecność w IAB da nam szerszą możliwość działania na rynku wydawców online oraz szansę propagowania dobrych praktyk zorientowanych na użytkowników – mówi Barbara Stawarz, publishing & marketing director w InnovaWeb.

– W ramach IAB Polska będziemy działać na rzecz zwiększenia świadomości rynku e-commerce w Polsce. Chcemy dostarczać konsumentom więcej informacji o e-commerce i e-grocery, pokazywać skalę korzyści z robienia zakupów online (szczególnie zakupów FMCG) oraz promować działania, które podniosą jakość i bezpieczeństwo e-handlu, zarówno pod kątem konsumenta jak i właściciela e-sklepu – zapowiada Beata Sitkowska, zajmująca się marketingiem i PR w Hatetepe.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas