Internet2009-04-01
0

Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola

Hypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - firmęHoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii nawykorzystanie mediów interaktywnych dla marki Hoop Cola.

- Agencja przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycjędziałań interaktywnych dla marki Hoop Cola, które mają dużypotencjał aby emocjonalnie zaangażować konsumentów w internecie isą zgodne z nową, długofalową strategią pozycjonowania marki HoopCola, którą zamierzamy wprowadzić od początku kwietnia tego roku -mówi Michał Kępiński, brand manager Hoop Cola.

Działania reklamowe skierowane będą do młodych ludzi w wieku18-24 lata. Agencja Hypermedia zaplanowała kompleksowo akcjęreklamową, w skład której wejdą: cykl mini-eventów realizowany wnajwiększych polskich miastach, reklama ambient media, witryny WWWoraz działania nakierowane na budowanie i wykorzystaniekonsumenckiej bazy danych. Podstawą zaproponowanych aktywności jestnowa strategia komunikacji marki Hoop Cola.

Pierwsze działania rozpoczną się już 11 kwietnia br., a ichkulminacja nastąpi w drugiej połowie czerwca br.

Autor:pp

Więcej informacji:Hoop Cola, Hypermedia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas