Internet2006-03-24
0

Hypermedia zakłada się z Betssonem

Agencja Hypermedia zaplanuje dla firmy Betsson Ltd. aktywność reklamową w Internecie.

Betsson Ltd., należący do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Sztokholmie szwedzkiej firmy Cherry, to spółka zajmująca się grami losowymi w Internecie.

W marcu bieżącego roku Betsson Ltd. ogłosił wejście na polski rynek. Pierwszym krokiem firmy do udostępnienia oferty polskim graczom było uruchomienie portalu www.betsson.com w polskiej wersji językowej.
 
„Możliwość współpracy z Betsson jest dla nas bardzo istotna, przede wszystkim w kontekście wypowiedzi Andersa Holmgrena, Dyrektora Zarządzającego firmy, który bardzo poważnie traktuje funkcjonowanie na polskim rynku i uważa go za największy w porównaniu do dotychczasowych rynków eksplorowanych przez spółkę.” – mówi Wacław Wykrytowicz, New Business Manager agencji HYPERmedia.

Agencja w pierwszym etapie działań reklamowych dla marki Betsson przygotuje witrynę konkursową. Wsparciu witryny będzie służył marketing wirusowy zaprojektowany we współpracy z firmą Scholz&Friends. Zadaniem HYPERmedia będzie także strategiczne planowanie i zakup mediów internetowych oraz wykonanie kreacji do kampanii reklamowej online.

Betsson Ltd. to przedstawiciel nowej generacji firm zajmujących się grami losowymi. Do jej oferty należą zakłady, kasyno oraz poker – wszystko dostępne w sieci. Z 20 proc. miesięcznym wzrostem przychodów firmę Betsson można z powodzeniem uznać za najdynamiczniej rozwijającą się spółkę w swojej branży w Skandynawii. Licząc wszystkie serwisy internetowe grupy Betsson, ma ona ponad 400 tys. zarejestrowanych użytkowników.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas