Reklama2009-07-10
0

Hyundai Kia ogłasza przetarg na globalny budżet medialny

Spółka Hyundai Kia Automotive Group uruchomiła globalny przeglądswoich zobowiązań w zakresie planowania i zakupu mediów.

Warty w sumie około 1 miliarda dolarów budżet w większości jestobecnie obsługiwany przez domy mediowe OMD International,ZenithOptimedia i Initiative.

Przegląd obejmuje ogół działalności w zakresie planowania izakupu mediów w ponad 170 krajach świata, na których działa obecniespółka. Ostateczne rozstrzygnięcia mają zapaść do styczniaprzyszłego roku.

Podążając śladem innych firm motoryzacyjnych (np.Renault-Nissan), grupa będzie najprawdopodobniej chciałaskonsolidować swoje budżety medialne, tak aby marki Hyundai i Kiabyły na danym rynku obsługiwane przez jedną agencję.

źródło: domain-b.com

Autor:km

Więcej informacji:Hyundai Kia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas