W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Hyundaia. Kolejne miejsca zajęły reklamy Old Spice, Coca-Coli, ponownie Old Spice i Dove.
Kwietniowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera reklama Hyundaia. Na drugim miejscu uplasował się spot Old Spice, w którym matki płaczą po swoich dorastających zbyt wcześnie synach. Trzecie miejsce zajęła reklama Coca-Coli "Pocałuj radość", emitowana z okazji 100-lecia powstania butelki konturowej.
Tuż za podium znalazł się kolejny spot Old Spice, a ranking zamyka kampania Dove po hasłem "Wybrać bycie pięknym".
Zobacz tabelęHyundai: A Message to Space
Old Spice | Piosenka Matek
100 lat butelki Coca-Cola | #PocalujRadosc
Old Spice | Strażnik na kręgielni
Dove Choose Beautiful | Women all over the world make a choice
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.