Internet2015-05-15
1

Hyundai, Old Spice i Coca-Cola z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Hyundaia. Kolejne miejsca zajęły reklamy Old Spice, Coca-Coli, ponownie Old Spice i Dove.

Kwietniowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera reklama Hyundaia. Na drugim miejscu uplasował się spot Old Spice, w którym matki płaczą po swoich dorastających zbyt wcześnie synach. Trzecie miejsce zajęła reklama Coca-Coli "Pocałuj radość", emitowana z okazji 100-lecia powstania butelki konturowej.

Tuż za podium znalazł się kolejny spot Old Spice, a ranking zamyka kampania Dove po hasłem "Wybrać bycie pięknym".

Zobacz tabelę

Hyundai: A Message to Space

Old Spice | Piosenka Matek

100 lat butelki Coca-Cola | #PocalujRadosc

Old Spice | Strażnik na kręgielni

Dove Choose Beautiful | Women all over the world make a choice

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas