Prasa2010-05-10
2

I kwartał nie był dobry dla dzienników regionalnych

W I kwartale br. spadła sprzedaż wszystkich największych dzienników regionalnych. Najwięcej straciła „Gazeta Olsztyńska”, a liderem pozostała „Polska Dziennik Zachodni”. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Polski Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) wyniosła 70 678 egz. i była niższa o 13,8 proc. niż rok wcześniej  - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) ze sprzedażą na poziomie 68 007 egz. (spadek o 16,1 proc.), a na trzecim uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse) z wynikiem 48 628 egz. (spadek o 8,3 proc.).

Największy spadek w zestawieniu zanotowała „Gazeta Olsztyńska/Dziennik Elbląski” (Edytor). Sprzedaż ogółem tego tytułu spadła o 17,9 proc. do 23 777 egz. 

Zobacz tabelę


W zestawieniu ujęto 14 największych dzienników regionalnych.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas