Prasa2011-09-08
2

I półrocze 2011: “Show” i “Viva!” na plusie, “Gala” straciła najwięcej

Największy wzrost sprzedaży wśród magazynów people w I półroczu br. zanotowała “Viva!”, na plus wyszło też “Show”. Z kolei najwięcej straciła “Gala”, a minimalnym spadkiem dotknięte zostało “Party”, które jednak pozostało liderem segmentu.

Średnia sprzedaż ogółem “Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w I półroczu br. wyniosła 448 751 egz., czyli była o 0,5 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się konkurencyjny magazyn "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 390 824 egz. i była o 1,9 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2010 roku.

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), która zanotowała wzrost o 21,5 proc. - największy w zestawieniu, a jej wynik sprzedażowy w I półroczu 2011 roku wyniósł 206 378 egz.

Czwarte miejsce zajęła “Gala” (G+J Polska), której sprzedaż ogółem wyniosła 75 632 egz. Była ona o 19,9 proc. niższa niż rok wcześniej. Tytuł ten był tygodnikiem do połowy kwietnia br., gdy został odświeżony i stał się dwutygodnikiem (poczytaj na ten temat). “Gala” jako dwutygodnik kosztuje 4,99 zł, a rok wcześniej jej cena normalna wynosiła 3,50 zł.

Zobacz tabelę


Czerwiec 2011 r.: “Gala” zyskała dzięki relaunchowi
W czerwcu br. liderem sprzedaży ogółem także było “Party” z wynikiem na poziomie 461 219 egz. po spadku o 1 proc., drugie miejsce zajęło “Show” (395 667 egz., wzrost o 3,6 proc.).

Trzecie miejsce zajęła “Viva!”, która zanotowała spadek o 1,5 proc. i osiągnęła sprzedaż ogółem na poziomie 147 768 egz. Największy wzrost odnotowała odświeżona i przekształcona w dwutygodnik “Gala”. Jej sprzedaż wzrosła o 7,4 proc. do 106 250 egz.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Show, Viva!, Gala, Party, zdkp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas