Reklama2013-04-29
1

IAA Polska z nowym zarządem i radą nadzorczą. Prezesem Jacek Olechowski

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrało zarząd i radę nadzorczą organizacji na lata 2013-15. Nowym prezesem został Jacek Olechowski, prezes spółki Mediacap.

Na stanowisku prezesa IAA w Polsce Jacek Olechowski zastąpił Piotra Łysaka, który niedawno odszedł z polskiego biura McCann WorldGroup do europejskich struktur holdingu (więcej o tym). Nowymi wiceprezesami stowarzyszenia zostali Katarzyna Borucka (dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec) i Aleksander Śmigielski (dyrektor ds. mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unileverze), a do zarządu weszli też Katarzyna Sudbury (wspólnik i prezes zarządu w Ambient Polska, Marcin Gudowicz (Dyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej oraz Tomasz Werpachowski (jako skarbnik).

Z kolei funkcję przewodniczącego rady nadzorczej IAA objął Paweł Kowalewski (prezes Communications Unlimited). Członkami rady zostali zaś Lech Kaczon (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Bohdan Pawłowicz (prezes PBS Business Solutions).

- Wierzę, że nowy zarząd przywróci IAA jej rolę w debacie publicznej, na temat wagi i roli polskiego przemysłu marketingowego. Naszym celem będzie przede wszystkim reprezentowanie tego środowiska w relacjach z pozostałymi uczestnikami życia społecznego i gospodarczego: administracją publiczną, samorządami, akademią i mediami - zapowiada Jacek Olechowski.

Autor:tw

Więcej informacji:IAA Polska, Jacek Olechowski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas