Rada Nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IABPolska zaaprobowała powołanie grup roboczych oraz przyjęcie nowychczłonków nadzwyczajnych. Zmianie uległ również człon nazwyZwiązku.
Na nadzwyczajnym posiedzeniu Rady, 29 czerwca br., do Związkudołączyły firmy: Bluerank, Mindshare Polska Sp. z o.o. orazBankier.pl. Tym samym liczba członków IAB Polska wzrosła do 28.
Rada Nadzorcza zaaprobowała także powołanie grup roboczych.Obszary, których dotyczą to: dobre praktyki w nowych mediach,marketing w wyszukiwarkach, wyszukiwanie lokalne, rynekogłoszeniowy, multimedia (Video), e-mail marketing, aspekty prawnenowych mediów, badania/raporty, kreacje w nowych mediach(standardy), społeczności internetowe. Grupy robocze rozpoczynająpracę już w najbliższych dniach.
- Grupy robocze mają za zadanie promocję poszczególnychsegmentów rynku interaktywnego wśród szerszego audytorium osóbzajmujących się marketingiem. Liczymy, że w oparciu o praktycznąwiedzę naszych członków na co dzień pracujących w wąskichspecjalizacjach uda nam się przekazać rynkowi naprawdę wartościowąwiedzę. Z czasem mamy nadzieję wypracować również kodeksy dobrychpraktyk i standardy - mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalnyIAB Polska.
Podczas posiedzenia Rady Nadzorczej zmieniono człon nazwyZwiązku z "Internet" na "Interactive". Nowa nazwa brzmi: ZwiązekPracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising BureauPolska.
Rezygnację ze stanowiska członka Zarządu Związku zgłosił GwidonHumeniuk z Ad.Net SA. Na jego miejsce powołany został MarcinDobrzyniecki z portalu Interia.pl, który będzie odpowiadał zabadania i analizy oraz rozwój strony internetowej Związku.