Reklama2011-10-18
1

Idea Bank politycznie reklamuje „jedno okienko” i księgowość dla firm (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa usług Idea Banku dla firm. Akcję - w której przedsiębiorcy zwracają się do polityków - przygotowały firmy Lampa, ProProduction i MediaVest.

W nowej kampanii Idea Banku reklamowane są jego dwie niestandardowe usługi dla przedsiębiorców. I tak akcja informuje, że w ramach tzw. „jednego okienka” osoby zainteresowane założeniem własnej firmy otrzymają w Idea Banku wsparcie w procedurach administracyjnych. Ponadto w oddziałach banku można za darmo przekonsultować z księgową wybór formy opodatkowania.





Kampania utrzymana jest w konwencji zbliżonej do hasła „Stop dyskryminacji przedsiębiorców”, które pojawiło się w pierwszej, wizerunkowej akcji reklamowej Idea Banku (więcej o niej). Tym razem w spotach przedsiębiorcy zwracają się wprost do polityków, przypominając im o obietnicach złożonych w czasie kampanii do wyborów parlamentarnych.


Kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24, TVP Info, Polsat News, Superstacja) oraz internet (główne portale i serwisy tematyczne). Akcję przygotowały agencja reklamowa Lampa (kreacja), firma ProProduction (produkcja spotów) oraz dom mediowy MediaVest (zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Idea Bank

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas