Telewizja2014-02-19
12

“Idealna niania” z TVN Style trafiła do 17 krajów świata

Grupa TVN sprzedała zagranicę kolejne programy z oferty stacji TVN Style. Największą popularnością cieszy się format “Idealna niania”, który trafił już do 17 krajów.

“Idealna niania” to program łączący gatunki reality i scripted-docu, który pokazuje jakie są zachowania opiekunek do dzieci, gdy zostają z pociechami same w domu. Dotąd pierwsze jego dwa sezony zostały sprzedane do takich krajów jak Rosja, Ukraina, Białoruś, Gruzja, Kazachstan, Azerbejdżan, Armenia, Uzbekistan, Tadżykistan, Kirgistan, Turkmenistan, Mołdawia, Łotwa, Litwa, Estonia, Południowa Osetia i Abchazja.

TVN sprzedał też trzy sezony programu kulinarnego Pascala Brodnickiego “Smakuj świat z Pascalem” do Hiszpanii, a także sfinalizował sprzedaż trzeciej serii do Hong Kongu. Poza tym “Pyszna Wielkanoc” Anny Starmach trafiła do Izraela. Wszystkie te trzy produkcje zaczęły być emitowane w TVN Style, gdy kanałem kierowała Małgorzata Łupina, obecnie zastępca dyrektora programowego TVN.

Za sprzedaż międzynarodową odpowiada w Grupie TVN dział, którym od stycznia br. kieruje Christian Anting (więcej na ten temat).

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:Idealna niania, TVN Style

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas