Reklama2011-03-01
0

IDMnet rozszerza ofertę retargetingu

Sieć reklamowa IDMnet wprowadziła nowe usługi retargetingowe dla klientów indywidualnych i domów mediowych. Ma to poprawić wskaźniki konwersji i brandingowe kampanii.

Usługi retargetingowe IDMnetu zostały rozszerzone o zestaw narzędzi dopasowanych do różnych etapów komunikacji z odbiorcami i zróżnicowanych celów marketingowych klientów. – Wprowadzone przez nas rozwiązania pozwalają, w zależności od przyjętych celów, poprawić zarówno wskaźniki konwersji, jak i wskaźniki brandingowe kampanii – opisuje Michał Hejka, dyrektor operacyjny IDMnetu. – Jednocześnie, dzięki emisji kampanii w całej naszej sieci, istnieje możliwość znaczącego zwiększenia zasięgu oraz kontrolowanego wzrostu częstotliwości kontaktu z reklamą – dodaje.

Retargeting jest dostępny w ofercie IDMnetu od czerwca 2009 roku. Nowe narzędzia firma przygotowała we własnym zakresie.

Rozbudowana oferta jest już dostępna w dziale agencyjnym IDMnetu, komórce brokerskiej IDM Media Team oraz w sieciach tematycznych Budowia, 4clover i ZdrowieNet.

Autor:tw

Więcej informacji:IDMnet, retargeting, Michał Hejka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas