Prasa2017-06-22
1

Ignacy Morawski pokieruje działem analiz i raportów branżowych w Bonnier Business Polska

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Ignacy Morawski sprzedał wydawnictwu Bonnier Business Polska (m.in. "Puls Biznesu" i Bankier) swój serwis do wizualizacji danych Spotdata.pl - wartości transakcji nie ujawniono.

Zespół pod kierownictwem Morawskiego stworzy teraz - we współpracy z „Pulsem Biznesu” i Bankier.pl - dział analiz i raportów branżowych w Bonnier Business Polska. SpotData stanie się częścią oferty „Pulsu Biznesu”. Serwis udostępnia do wizualizacji i analizy ponad 20 tys. różnych zmiennych z polskiej gospodarki. Produkt ma być rozwijany poprzez rozbudowę baz danych i funkcji analitycznych, a także wprowadzenie dedykowanych serwisów branżowych.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Bonniera, którego produkty zawsze były dla mnie „must-read”. Moim zadaniem będzie poszerzenie doskonałej oferty informacyjnej o nową warstwę produktów. Chciałbym, żeby nasi czytelnicy mieli łatwy dostęp do najważniejszych danych z Polski i świata, dotyczących zarówno poszczególnych branż, jak też całej gospodarki, a także mogli bardzo szybko rozumieć, co z poszczególnych zestawów danych wynika. Jestem przekonany, że dzięki rosnącym mocom obliczeniowym komputerów oraz technologiom chmury dostęp do danych będzie się demokratyzował i chciałbym, byśmy szli w awangardzie tego trendu - mówi Ignacy Morawski.

Ignacy Morawski jest ekonomistą rynkowym, przez wiele lat pracował w sektorze bankowym (WestLB, Polski Bank Przedsiębiorczości). Był członkiem zespołu przygotowującego prognozy makroekonomiczne w Polskiej Akademii Nauk, pracował także w think tanku WiseEuropa. Karierę rozpoczynał jako reporter ekonomiczny „Rzeczpospolitej”.

Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Autor:łb

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas