PR2013-04-19
14

Igor Janke odchodzi z dziennikarstwa do agencji Bridge

Igor Janke, ostatnio związany z „Rzeczpospolitą”, kończy pracę jako dziennikarz. Janke został partnerem i członkiem zarządu agencji Bridge, poprzednio funkcjonującej pod nazwą Media&Doradztwo.

„Po 20 latach ostatecznie odchodzę z dziennikarstwa. Postanowiłem wykorzystać zdobyty do tej pory kapitał i doświadczenia do pracy publicznej i działalności biznesowej” - ogłosił na swoim blogu Igor Janke.

W ostatnich latach Janke był publicystą „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze”. Wcześniej pracował jako dziennikarz w pismach „Po prostu”, „Życie Warszawy” i „Życie”, PAP, TVP, TV Puls oraz Tok FM. Od 2006 roku prowadzi portal blogowy Salon24.pl.

„Dziennikarstwo przestaje pełnić rolę, do której zostało powołane. Misja, która w mojej pracy była zawsze ważna, jest na coraz dalszym miejscu w niemal wszystkich redakcjach. Coraz dalej dziennikarstwu do mojego ideału - anglosaskiego modelu zdystansowanego, rzetelnego, bezstronnego przyglądania się działaniom władzy i tłumaczeniu tego, co dzieje się na świecie” - ocenia na blogu Igor Janke. „Na polskim, choć nie tylko polskim rynku mediów, dzieje się dużo złego. Model biznesowy, który sprawiał, że mediom opłacało się być uczciwym, rzetelnym i bezstronnym, kończy się” - dodaje.

Janke został właśnie partnerem w firmie Bridge zajmującej się strategicznym doradztwem komunikacyjnym. Do tej pory funkcjonowała ona jako Media&Doradztwo i była typową agencją public relations. Partnerami w firmie pozostają jej dotychczasowi szefowie Piotr Wysocki i Piotr Bazylko.

Bridge specjalizuje się w pozycjonowaniu liderów, tworzeniu strategii komunikacyjnych, przygotowywaniu analiz i raportów oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. - Zauważyliśmy, że nasi klienci potrzebują nie tylko codziennej obsługi PR, ale coraz bardziej niezbędne jest im doradztwo w budowaniu strategii komunikacji ze światem zewnętrznym - podkreśla Piotr Bazylko.

Igor Janke w firmie będzie zajmował się tworzeniem strategii komunikacyjnych, doradztwem w zakresie wykorzystania nowych mediów i brand journalism oraz tworzeniem własnych mediów, a także prowadzeniem szkoleń dla liderów biznesu w zakresie wystąpień publicznych i pisania tekstów. „Prowadzę też Akademię Mediów, gdzie organizuję szkolenia dotyczące wystąpień publicznych czy pisania i doradzam budowaniu własnych mediów przez instytucje biznesowe. Akademia skierowana jest przede wszystkim dla zarządów firm” - dodaje Janke.
 

Autor:tw

Więcej informacji:Igor Janke

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas