Telewizja2010-03-03
0

Igrzyska w Eurosporcie przyciągnęły 120 mln widzów

120 milionów widzów oglądało relacje z zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver na antenie stacji Eurosport i Eurosport HD.

Nadawca poinformował, że każdy z nich przeznaczył na oglądanie zmagań sportowców średnio ponad 11 godzin.

41 proc. widzów (50 mln) stanowiły kobiety, które średnio oglądały igrzyska 4 minuty dłużej niż mężczyźni. Dla porównania, poza imprezą płeć piękna stanowi około 1/3 odbiorców Eurosportu.

Najchętniej oglądanymi dyscyplinami olimpijskimi na antenach stacji były kolejno skoki narciarskie, biathlon, biegi narciarskie, narciarstwo alpejskie oraz kombinacja norweska.

Strony internetowe Eurosportu przyciągnęły w trakcie igrzysk w Vancouver 23 miliony użytkowników - dwa razy więcej niż podczas zeszłorocznych letnich igrzysk w Pekinie. Sieć dostępnych w 10 wersjach językowych witryn nadawcy notowała średnio 2,7 miliona odwiedzających dziennie (najwięcej: Niemcy - 740 tys.; Rosja - 630 tys.). Przeglądnęli oni w sumie 78 milionów stron z olimpijskimi treściami.

Z kolei mobilna sieć Eurosportu obejmująca 15 stron w 13 językach przyciągnęła w trakcie imprezy w Vancouver prawie milion użytkowników, z czego niecałe 250 tys. korzystała z nich codziennie.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas