Radio2018-04-12
12

120 tys. zł z drugiej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych

Dzięki emisji drugiej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.

Charytatywny Blok Reklamowy wyemitowany został na antenach pięciu na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych zrzeszonych w projekcie „I love radio”, w tym samym czasie, w środę 11 kwietnia br., pomiędzy godz. 8.00 a 8.30. Akcja objęła łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne. Przekaz reklamowy dotarł do ponad 7,5 mln słuchaczy (prognozowany wynik na podstawie danych Radio Track Millward Brown dla okresu od listopada ub.r. do stycznia br. - audytorium średniego kwadransa, pasmo 8.00-8.30, badany dzień: środa).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/sluchalnosc-radia-w-polsce-w-2017-roku ##

Tym razem inicjatywę wsparły: Media Expert, Media Markt, Polpharma, Renault, Tesco i Toyota. Każda z firm wykupiła 30-sekundowy spot-cegiełkę o wartości 20 tys. zł.

Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch. W zeszłym roku dzięki środkom od „I love radio” uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.

Blok Charytatywny był jednym z elementów obchodów Polskiego Dnia Radia, które wspólnie zorganizowały stacje zrzeszone w projekcie „I love radio”. Tego dnia na antenach stacji można było usłyszeć specjalne wydania audycji poświęconych radiu, konkursy, zabawy, sondy uliczne oraz podejrzeć radio od kuchni.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/polskie-radio-dzieciom-ma-juz-3-lata-koncert-joszko-brody-i-spotkania-ze-sluchaczami-na-urodziny ##

„I love radio” to wspólna akcja pięciu największych nadawców radiowych, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. Projekt realizowany jest wspólnie przez największe, na co dzień konkurujące ze sobą grupy radiowe: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas